ferie

Helgeferie!

En liten helg borte er alt som skal til.....Jeg dro plutselig på hyttetur til mamma og pappa - helgelykke! I nydelig stille og varmt vær! Takk for ei koselig helg!Og koselig med storesøsterbesøk

London sightseeing!!

I dag har vi vært skikkelige turister. Bigben, westminster , London eye, tower of London .....Hærlig dag i solfylte London

Nottinghill calling!

En flott dag i nottinghill! Koselig å tusle nedover markedet....Hærlig dag!

I dag gikk turen til nottinghill. Hærlig! Gjett om vi koser oss ....

London calling!

Endelig klar for langhelg i London! Vi e akkurat bynt :-) hærlig

Hjemkomst!

Borte bra og hjemme best! Men mye arbeid gjenstår.... Det blir noen maskiner m klesvaskBenken er full av ting og ting som man har bruk for ....Og bunken med feriekvitteringer ble ganske stor....,

Siste innspurt!

Med litt hjelp fra "oven" .....Snart ferdig m shopping, storbyer, hoteller og kofferter

Kveldskos i umeå!

Så var vi kommet lengre nord.... Etter et badestopp i Ø.vik er vi nå i umeå Kveldskos på hotellet ilag m mormor og morfar Vi gleder oss til i morra

Solnedgang i Paris!

Det nærmer seg slutten på våre flotte dager her i Paris. I går ble kvelden avsluttet ved eifeltårnet! Fantastisk! Vi vurderte turen opp til toppen, men flere timer i kø fristet ikke. Og det var vel...

Paris!!!

Utrolig mye å se her i Paris! Man klarer nesten ikke ta inn alt...Kvelden ble tilbrakt på "toppen av Paris" tour montparnasse. Her spiste vi middag med fantastisk utsikt. ...Helt utrolig å se alle ...

Oppdatering!

Lenge siden sist. Her kommer en liten oppdatering. Nr 1 og det aller viktigste LONDON tur m 8 kjekke unge damer. En fantastisk langhelg ++ med god mat, drikke og SHOPPING Første dag m shoppingLunsj...

Frostbilder fra Straumen!

De siste dagene har gradestokken sunket til under 0 punktet både på natta og om dagen. Og da ser høstnaturen slik ut;Og snart kjem snyen......

Gamla stan

I dag har vi ruslet rundt i Gamla stan - koselig Noen poser ble m på hotellet i dag også og mesteparten i fargen blå ... Hi hi

Shop til you drop!

Resultat etter 5 timer med shopping Men vi har fått tid til kaffekos ogsåSka tell opp og spesifiser når vi har hvilt oss litt.....

God helg!

Så va d endelig hælg. Den tilbringes m mamma her;Gjett om vi koser ossShopping og god mat bi d no i mange dagaHi hi!

Helgetur til Stockholm!

Helgeturen til Stockholm er over. Og selv om det alltid er godt å komme hjem var vi godt fornøyd med resultatet; Mange julegaver blei med hjem....utrolig kjekt å være igang litt godis fra taxfr...

Walla Walla - we miss you!

Nå er hverdagen her for fullt og ferien virker veldig langt unna. Men opplevelsene og minnene dukker stadig opp og det er koselig. Kjekt å ha masse bilder å mimre med.. Første frokost i Seattle......

Vel hjemme - home in Bodø!

Så var vi endelig tilbake igjen. Rart igrunnen etter å ha vært 4,5 uker på farten så langt borte. Men åh så deilig. Vi har mange flotte minner fra denne ferien, som vil vare lenge..... Bodø møtte ...

Avreise!

Ferien kom til en ende og vi var klar for avreise Alt dette tok vi med oss hjem - 9 stk kofferter....... Og alt dette la vi igjen på hotellet; Noe søppel i posene under bordet, m...

Spaceneedle!

Så var det på tide med litt sightseeing i Seattle. Og da startet vi på the Spaceneedle, kjekt å få oversikt over byen; Vi skal helt til topps i utvendig heis! Endelig oppe - tok c...

Kaos......

Akkurat nå ser hotellrommene våre ganske kaotiske ut, det nærmer seg hjemreise og pakketid.....  Dette er bare litt av alle posene som skal fordeles og pakkes....og veies :-)

Storesøster!!!

Dette innlegget er kun for deg. Siden du ønsket deg en topp fra det store utland må du se her litt. Dette er noe av det som finns mange av i alle butikker. Topper med kort/lang arm og blonder, bake...

Vinsmaking i Napa Valley!

I Napa var det utrolig mange vingårder å velge mellom, med kun en dag til rådighet var det vanskelig å velge. Med to aktive unger med var det ganske enklet likevel. Vi tok første og beste. Så kjøpt...

Fine sightseeing turer i San Francisco!

Vi var på flere bussturer i San Francisco, passet oss fint å få sett mest mulig på minst mulig tid; Denne husrekken er en av de mest fotograferte i byen- fin ikke sant! Gata med f...

Badelek!

Etter noen dager i San francisco som for det meste var tåkelagt og litt kaldt. Var det deilig å komme opp til Napa Valley, til sol og varme. Og endelig bading igjen for ungene; Her blir v...

Alcatraz!

Da var vi endelig på tur til "The Rock". Skal du hit bør du bestille billetter i god tid. De blir fort utsolgt; Det tok ca 15-20 min med båt Hovedbygningen ser ganske fredelig ut ...